کد دعای فرج برای وبلاگ

فرار کارشناس وهابی از عقاید بنیانگذار وهابیت! - کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
 

کارشناس شبکه وهابی کلمه اظهار داشت که ما به اعتقادات ابن تیمیه، قائل نیستیم پس به ما وهابی نگویید.

در ادامه مظلوم نمایی شبکه های وهابی و فرار از نام حقیقی شان (وهابیت)، "سجودی" کارشناس شبکه وهابی "کلمه"، طی اظهاراتی به معرفی عقاید وهابیت پرداخته و گفت: «می گویند وهابیت قائل است که خداوند مو فرفری است یا لباس قرمز می پوشد یا سوار بر الاغش می شود و... اما ما که این حرف ها را نمی زنیم پس به ما وهابی نگویید.»

کلمه

لازم به ذکر است که این کارشناس وهابی برای خلاصی از اشکالات اساسی‌ای که به وهابیت وارد شده است، خودش را جدا از عقاید وهابیت و "ابن تیمیه" دانسته و اعلام کرده که به ما وهابی نگویید. این در حالی است که شبکه وهابی کلمه از مدافعان سرسخت وهابیت بوده و تا کنون برنامه های بسیاری را در راستای حمایت از عقاید و افکار وهابیت و ابن تیمیه به اجرا در آورده است.

همان‌گونه که ملاحظه می کنید اظهارات عجیب و غریب وهابیت به ویژه موسس این فرقه ضاله، ابن تیمیه پیرامون خداوند متعال، به گونه ای است که حتی کارشناسان وهابی هم از آن بیزاری جسته و خود را از این سخنان گزاف مبرا می دارند.

احادیث بسیار دیگری هست که نشان از انحراف عقاید ابن تیمیه و ساختگی بودن فرقه وهابیت دارد؛ لذا بهتر است که مجریان و کارشناسان این شبکه به جای رد خودشان به جواب سوالاتی که پیرامون فرقه گمراه و ساختگی وهابیت شده است، بپردازند.


[ سه شنبه 91/10/5 ] [ 2:12 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب
---------------------------------- ------------------------------------

بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 86871