کد دعای فرج برای وبلاگ

آذر 90 - کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
 

 

نه تنها بسیاری از مطالبی که به بزرگسالان مرتبط می باشد، به درون کارتون های کودکان خزیده است، بلکه اکثر برنامه های کودکان را نیز در برگرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از  بر اساس اطلاعات سایت نیلسون، نتایج تحقیقات بیان کننده حقایق تکان دهنده ای از محتوای کارتون های شبکه های مخصوص کودکان و نوجوانان سنین 12-17 سال می باشد. این تحقیقات بازتاب کننده ی آن است که کودکان، بیشترین وقت خود را صرف کارتون های محبوب شبکه هایی همچون ادالت اسویم، کارتون نتورک، دیزنی کانل، و نیک ات نایت می کنند.

تیم وینتر، رئیس این سازمان می گوید: داده های موسسه نیلسون بیان می کند که کودکان و نوجوانان بیشترین وقت خود را صرف کدام یک از شبکه ها می کنند. یافته های این گزارش برای بسیاری از پدرها و مادرها ناراحت کننده خواهد بود. کلمه «بزرگسال» نه تنها بیان کننده مضمون خود کارتون ها می باشد، بلکه بیان کننده محصولاتی است که به کودکان عرضه می شود.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:3 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

به گزارش «شیعه نیوز» ، چندین بیلبورد در لندن به جملاتی در مورد شخصیت امام حسین (علیه السلام) از گفته افراد معروف اختصاص داده شده است. به نظر می آید شخصیت و قیام امام حسین(علیه السلام) برروی آنها تاثیر گذاشته است.
در این ایام سال همه ما از طبقات مختلف اجتماع به خاطر زنده نگه داشتن حقیقت و ارزشهای معنوی بشری در مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) شرکت می کنیم. این عزاداری ها نشان از یک واقعیت و حقیقت محض است که ما در طول مدت ایام عزاداری شاهد یک همبستگی و اتحاد بزرگی بین تمام مردم هستیم.
همچنین ما در طول تاریخ شاهد نظر مثبت اشخاص معروف غیر مسلمان در رابطه با امام حسین(علیه السلام) بوده و هستیم. مانند بیلبوردهای که از جملات این افراد در مورد شخصیت امام حسین(علیه السلام) بیان شده است.

بیلبوردهای لندن

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 8:57 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

شفاف به نقل از نشریه تایم گزارش داد؛ جدیدترین فتوای مفتی های وهابی این است که زنان حق دست زدن به دو میوه محبوب و خوش طعم دنیا یعنی خیار و موز را ندارند. این که خبر مربوط به اعلام این فتوا درست یا غلط، مهم نیست. مهم مضحک و احمقانه بودن این فتوا است. این در شرایطی است که این تنها فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.

بر اساس این گزارش، تایم در ادامه مقاله خود فتواهای مضحک و وهن آمیز مفتی های سلفی را مورد بررسی قرار داده و آورده است: هفته گذشته بود که یک ایمیل مانند توپ در دنیا صدا کرد. ایمیل که در آن ادعا شده بود یک مفتی وهابی که در اروپا زندگی می کند، فتوا داده است که زنان حق دست زدن به موز و خیار را ندارند. این مفتی وهابی در فتوای خود در این باره مدعی تحریک زنان توسط این دو میوه شده است.

این مفتی در ادامه این فتوای مضحک خود آورده بود که در صورتی که زنان تمایل به خوردن این دو نوع میوه دارند، باید از شخص دیگری، برای مثال یک مرد مانند همسر و یا پدر خود کمک بگیرند و از آنان بخواهند این میوه ها را بریده و در اختیار آنان قرار دهند.

 

فتوای وهابیون

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 7:47 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

معرفی کتاب بررسی فراماسونری در ایران 

بخشهای کتاب:

فراماسونری چیست؟ روتاری و لاینز چیست؟ تاریخچه فراماسونری در ایران

دوره اول :از آغاز نفوذ فراماسونری تا روی کار آمدن رضاشاه

دوره دوم :از سلطنت رضاشاه تا کودتای 28 مرداد 1332 ه.ش

دوره سوم :از کودتای 28 مرداد 1332 ه.ش تا پیروزی انقلاب

دوره چهارم :بعد از انقلاب اسلامی

فراماسونهای مشهور ایران

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:45 صبح ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

محمد علی ظاهری خود را فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت معرفی کرده بود که طی بررسی های به عمل آمده وی هیچ مدرک دانشگاهی نداشته و تنها 3 دکترای افتخاری در فاصله کمتر از 2 سال اخذ نموده است که دو دکتری از این سه دکترای افتخاری از طرف یک دانشگاه در آذربایجان و دیگری در ارمنستان بوده است  .محمد علی ظاهری خود را فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت معرفی کرده بود که طی بررسی های به عمل آمده وی هیچ مدرک دانشگاهی نداشته و تنها 3 دکترای افتخاری در فاصله کمتر از 2 سال اخذ نموده است که دو دکتری از این سه دکترای افتخاری از طرف یک دانشگاه در آذربایجان و دیگری در ارمنستان بوده است .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:38 صبح ] [ mohammad ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب
---------------------------------- ------------------------------------

بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 86846