کد دعای فرج برای وبلاگ

دی 90 - کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
 

کانال فارسی زبان جدیدی که از لس آنجلس پخش می‌شود، در برنامه‌هایی ویژه و در قالب گزارش و گفت‌ و گو به تبلیغ اهداف و آیین‌های فرقه بهائی می‌پردازد که به عنوان نمونه می‌توان به گزارش این شبکه از مراسم عید رضوان و دیگر آئین های این فرقه ضاله اشاره کرد.

گفت‌ و گو با مردان و زنان  فارسی زبان که به این فرقه پیوسته‌اند و تشریح دلایل آنها برای همکاری با این فرقه ضاله یکی دیگر از اقدامات این شبکه در جهت ترویج بهائی‌گری در میان فارسی زبانان و به ویژه مسلمانان کشورمان است. 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 10:43 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران مطالعه دقیق و جریان‌شناسانه فرقه‌های نوظهور را ضروری دانست و گفت: «بدون مطالعه دقیق و جریان‌شناسانه درباره فرقه‌های نوظهور، گرفتار پدیده‌ای می‌شویم که از هیچ طریقی نمی‌توان آن را کنترل کرد.»

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 10:38 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

همه ساله با فرارسیدن ماه محرم وایام عزاداری عاشورا ی حسینی شیعیان و دلداده گان امام حسین علیه السلام حال وهوای دیگری به خود می گیرند

اما امسال برای برخی شیعیان مظلوم آن حضرت و مسلمانان محرم سال 1432و ایام عاشورای حسینی، ایام خاصی خواهد بود؛ چرا که در این ایام به دور از سران فاسد و وابسته غربی به عزاداری سالار شهیدان خواهند پرداخت و موج بیداری اسلامی در سایر کشورهای مسلمان منطقه نیز که می توان گفت با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورایی شکل گرفته است با سرعت خاصی پیش خواهد رفت.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 9:42 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

سایت‌های مستهجن وجود دارند. چه به ما بربخورد و چه برنخورد این سایت‌ها به زبان فارسی هم وجود دارند و آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد که مشتری هم دارند.

با پاک کردن صورت مسئله چیزی عوض نمی‌شود. همشهری مثبت در پرونده‌ای به بررسی سایتهای مستهجن، اعتیاد به آنها و راه‌های مقابله با این آسیب روانی می‌پردازد این نشریه در بخشی از مطلب خود با عنوان "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" آورده است.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 9:33 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

حجت‌الاسلام فرزاد فروزش، امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرده و در پی نجات دادن این دختر، هم‌اکنون در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفته است.

وی در بخش اورژانس بیمارستان فارابی تهران در تشریح این واقعه گفت: «ساعت 22 شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملک به همراه 2 نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.»

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 9:29 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب
---------------------------------- ------------------------------------

بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 86909