کد دعای فرج برای وبلاگ

شهریور 91 - کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
 

 

تاکتیک "حجاب علیه حجاب" در شبکه‌های ماهواره‌ای

 

 

این روزها یکی از دغدغه های اصلی کارشناسان و مسئولان، مقابله با ناهنجاری بدحجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است. در مقابل، تمام تلاش دین ستیزان هم ترویج بدحجابی و برهنگی است.

در ماه های گذشته شبکه های ماهواره ای جدید و متفاوتی دربین انبوه شبکه ها راه اندازی شده است. بیشتر برنامه های این شبکه ها مجری محور است و برنامه به صورت زنده پخش می شود. شاید در نگاه اول این برنامه ها همانند بسیاری از برنامه های معمولی و روتین ماهواره ای باشد که یک مجری و یا "شومن" از آن سوی مرزها برنامه را اجرا می کند و با موسیقی و ترانه های جوان پسند به دنبال جذب مخاطب به ویژه جوانان است. اما با نگاهی دقیق و موشکافانه به عملکرد و چگونگی اجرای چنین برنامه هایی از سوی مجریان می توان به تاکتیک وِیژه گردانندگان این شبکه ها برای ترویج بی حجابی و استفاده ازشگرد "حجاب علیه حجاب" اشاره کرد.
[ پنج شنبه 91/7/20 ] [ 8:31 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

بازی پرنده‌های خشمگین این بار تله‌ای شده است برای کاربران ناآگاه مرورگر کروم تا اطلاعات حساس آن‌ها را در اختیار اسکمرها بگذارد.

محبوبیت و گسترش بازی "پرندگان خشمگین" محصول کمپانی Rovio باعث شده تا صاحبان این کمپانی به این فکر بیفتند که بازی "خوک‌های بد" را نیز عرضه کنند اما متاسفانه این بازی‌ها صرفا برای کاربران آیفون، آی پد و محصولات خانواده اندروید قابل استفاده است.

این داستان که فقط برخی می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند به اسکمرها این فرصت را داده که پیشنهاد نصب بازی پرندگان خشمگین و خوک‌های بد را برای کاربران کروم طراحی کنند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/20 ] [ 1:0 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری قبرستان بقیع به عنوان مهم‌ترین قبرستان اسلام به دست وهابیون تخریب شد.

تخریب

در کمتر کشوری به اندازه سرزمین حجاز، آثار مربوط به قرون نخستین اسلام وجود داشته است؛ چرا که زادگاه اصلی اسلام آن‌جاست و آثار گرانبهایی از پیشوایان اسلام در جای جای این سرزمین دیده می‌شود. ولی متأسفانه، متعصّبان خشک مغز وهّابی، بیشتر این آثار ارزشمند را به بهانه واهی آثار شرک، از میان برده‌اند و کمتر چیزی از این آثار پرارزش باقی مانده است. نمونه بارز آن، قبرستان بقیع است. این قبرستان، مهم‌ترین قبرستان در اسلام است که بخش مهمی از تاریخ اسلام را در خود جای داده و کتاب بزرگ و گویایی از تاریخ مسلمانان به شمار می‌آید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/6/20 ] [ 10:28 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

برخلاف نظریه رایجِ «الهی بودن الفاظ و معانی قرآن»، نظریه های مخالفی از سوی برخی اندیشمندان دینی مطرح گردیده که سابقه طرح بعضی از آنها به قرون اولیه هجری برمی گردد. این نظرات اگر چه هیچگاه فرصت غلبه و جریان سازی پیدا ننموده اند ولی هر از چند گاهی با قرائتی نو مطرح و توجه صاحب نظران را به خود معطوف کرده است. این بحث بنا بر حصر عقلی به چهار شکل قابل تصور است. 1)الهی بودن الفاظ و مفاهیم قرآن 2)بشری بودن الفاظ و مفاهیم قرآن 3)الهی بودن الفاظ و بشری بودن مفاهیم قرآن 4)بشری بودن الفاظ و الهی بودن مفاهیم قرآن. این نوشته چهار صورت مذکور را مورد بررسی قرار داده است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/6/20 ] [ 9:48 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب
---------------------------------- ------------------------------------

بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 86820