کد دعای فرج برای وبلاگ

دی 91 - کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
کلمه اولین وبلاگ جهان اسلام
 

عرفان

عرفان‌های نوظهور نوعی شبه عرفان و یا یک معنویت برخاسته از اومانیسم هستند و معنویت دینی ندارند، چرا که اومانیسم به سمت انسان‌گرایی پیش می‌رود و خداگرایی و اصالت انسان را مورد هدف قرار می‌دهد و معتقد است انسان به واسطه سازندگی و خلاقیتش متکی به خود و فکر و اصالتش است و می‌تواند با محیط ارتباط برقرار کند و علم را کشف کند؛ لذا لازم نیست برابر کسی سجده کند، می‌تواند در برابر خود سجده کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/5 ] [ 12:50 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

عرفان‌های کاذب، گرداب بلعیدن معنویت

در پی انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر نفوذ فرقه‌های انحرافی در بین جوانان به خصوص در محیط‌های دانشگاهی، باشگاه خبرنگاران مصاحبه‌ مفصلی با "علی محمدی"، کارشناس فرهنگی داشته و در آن مبانی پیدایش عرفان‌های نوظهور و مکاتب انحرافی را تشریح کرده است. بخش اول این گفتگو را از نظر می‌گذرانیم:

تعریف جامع و کاملی از کلمه عرفان بیان کنید؟
بشر از ابتدا به مسائل ماورایی علاقه داشته است و در این راستا فیلم‌هایی هم تولید شده؛ فیلم‌هایی که بازیگر آن، کارهای خارق‌العاده‌ای مانند پریدن از روی بام خانه‌ها و یا خوابیدن زیر چرخ‌های ماشین و لودر و کارهایی از این قبیل انجام می‌دهد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/5 ] [ 12:47 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

دی جی

"احمد حنیف" تازه‌ مسلمان کانادایی در دانشگاه یورک تورنتو علوم سیاسی می‌خواند و به شدت بین دانشجویان شهرت داشت، دی‌جی بود

و اهل خواندن و رقص، همیشه دور و برش پر بود از انواع و اقسام دختران اروپایی و آمریکایی و بیشتر وقتش صرف ترانه‌خوانی و خوش‌گذرانی در پارتی‌های مختلط می‌شد اما در عین حال بسیار اهل مناظره و بحث‌های اعتقادی سیاسی هم بود.

بچه که بود دوست داشت کشیش شود، اما بعدها وقتی فهمید کشیش‌ها نمی‌توانند ازدواج کنند، از این شغل پشیمان شد! به بعضی دیدگاه‌های مسیحیت انتقاد داشت و نمی‌توانست باورشان کند! باورش نمی‌شد انسان بتواند سه خدا را بپرستد! نمی‌توانست عیسی علیه السلام را پسر خدا بنامد! کم‌کم مارکسیست شد، اما بعد دید فایده ندارد! ادیان یهودی، هندو و تائو را هم مطالعه کرد، ولی بازهم نتوانست انتخاب کند تا اینکه روزی در کتاب فروشی دانشگاه، قرآن را دید همانجا بازش کرد و خواند انگار هر کلمه را مستقیماً از خود خدا می‌شنید... مثل بادکنک شده بود و داشت می‌ترکید با خوشحالی ازکتابخانه بیرون رفت و فریاد کشید یافتم! پیدایش کردم!

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/5 ] [ 12:41 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

 بازار بحث‌ها درباره خشونت بازی‌های رایانه‌ای و تاثیرات روانی آن‌ها بر افراد با کشته شدن بیست و شش تن از جمله بیست کودک در یک مدرسه ابتدایی در آمریکا، داغ شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس، جان هیکنلوپر ، فرماندار دموکرات ایالت کلرادوی آمریکا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت قطعاً این بازی‌ها در افرادی که ثبات روانی ندارند، تاثیر مستقیم می‌گذارد. کسانی که مشکلات روحی، روانی و ذهنی دارند با دیدن این خشونت‌ها خود را در آن فضا احساس می‌کنند و در صورتی که اسلحه در دسترس‌شان باشد این فجایع را به وجود می‌آورند.

بازی های رایانه ای


[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 12:45 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]

شما کاری که دارید تولید می کنید عملا پورسانت را به یهودیان داده اید که این سیستم در آمریکا "کوشر" نام دارد...

http://www.gerdab.ir/files/fa/news/1391/5/21/24154_210.flv

دانلود فیلم - دکتر حسین عباسی - 22 بهمن 90 - تحلیل سیستم کوشر 

بعد از دانلود می توانید فیلم تصویری را با نرم افزار KM  player  باز نمایید.


[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 12:40 عصر ] [ mohammad ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب
---------------------------------- ------------------------------------

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 86818